想說上一篇也貼很久了 這裡
門檻不高 只要五件 就可以有折扣 我們野心不大 只要五件就給她下
這是免稅 可是要運費 上次只買一件 運費就$10  我有空算算看大約收費 (先估$2100 全包
不過大家可以開始選顏色了 這次團購以 pettiskirts 為主
若要加買其他的 我可再問看折扣 運費大概不會加多少 主要是蓬蓬裙佔地方 細節我想想再補了
再上一篇有留言的我會個別通知 有興趣為你寶貝女兒 孫女 姪女 甥女 --- etc. 童年不留白的 請在此留言 我朋友小孩收到這 pink 的 蓬蓬裙很愛不釋手呢 她媽媽說要照完寫真集才給我貼 不然就有實材可以秀了
要下單者 請註名 skirt 的款式 顏色和 size

Toddler (0-5): Length 9" and Waist 18-24". While unstretched, the elastic waistband measures 16" and fully stretched measures 24".


Small (3-5): Length 13" and Waist 18-24". While unstretched, the elastic waistband measures 16" and fully stretched measures 24".


Medium (5-7): Length 13" and Waist 20-28". While unstretched, the elastic waistband measures 18" and fully stretched measures 28".



arrow
arrow
    全站熱搜

    mdhelpbuy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()